KURS BİLGİLERİ

Pixel Art CHIEF...
Autodesk 3Ds Max

 


Geri
 


 

Autodesk 3Ds Max Eğitimi

 

Eğitim Hakkında

Bu eğitimde katılımcıların, bilgisayar destekli teknik çizimler ve tasarımlar yapabilmeleri ve bu yolla ortaya çıkan ürünlerin satış ve pazarlaması için gerekli dijital görselleri hazırlayabilmeleri amaçlanır. Eğitim kapsamında, dünyaca ünlü Autodesk firmasının 3ds Max programının ayrıntılı özellikleri, bu amaca uygun zümrelerde ve kişisel bilgisayarlardan oluşan bir donanım ortamında gösterilmektedir.




Pixel Art CHIEF Render Eğitim Sistemi


Pixel Art CHIEF Eğitim Sistemi 5 Kural kapsamaktadır. Bu beş bölümü basamak basamak işleyerek kursiyerler üzerinde büyük etkiler alıyoruz.

1. Modeling
2. Materials
3. Lights
4. Render
5. Post Production

Bu şekilde 5 Kural yöntemi ile ilerlemeler kaydediyor ve kursiyerler üzerinde kalıcı etki yaratıyoruz.




Hedeflerimiz

  • Teknik Çizim ve 3D eğitimlerinin ana hedefi; başta tasarım, mühendislik ve mimarlık dallarında eğitim alan öğrencilerin, iş hayatına atıldıklarında kullanacakları yazılımlarda, piyasa koşullarının gerektirdiği yeterliliklere sahip olmalarını sağlamaktır.

  • Farklı alanlarda eğitim gören öğrencilerimiz için hedefimiz; 3D modelleme / görselleştirme alanlarında gittikçe artan freelance eleman ihtiyacına cevap verebilecek nitelikte yetkinlikler kazandırmaktır.

  • Katılımcıların, bilgisayar destekli teknik çizimler ve tasarımlar yapabilmeleri ve bu yolla ortaya çıkan ürünlerin satış ve pazarlaması için gerekli dijital görselleri hazırlayabilmeleri amaçlanır.

  • Eğitimler kapsamında, dünyaca ünlü Autodesk firmasının AutoCAD, 3ds Max programının ayrıntılı özellikleri, bu amaca uygun iş istasyonları (workstation) ve yüksek performanslı kişisel bilgisayarlardan oluşan bir donanım ortamında gösterilmektedir.

  • Ayrıca, görsel ürün sunumu alanında bir endüstri standardı olan V-Ray ve dijital tasarım yapan hemen herkesin gereksinimi Adobe Photoshop eğitimleri de verilmektedir.

  • 2D Teknik Çizim, 3D Tasarım ve Revit sayesinde işin bitiminde nasıl olacağını önceden gören tasarımcılar ve üreticiler, çok daha kolay ve net bir şekilde anlaşabilmektedir. Bu da sonradan büyük maliyetlerle sonuçlanabilecek hata, anlaşmazlık vb. olumsuzlukları ortadan kaldırır.




  • 3Ds Max Eğitimine Kimler Katılmalı?

    Mimarlar, Mühendisler, Teknikerler, Planlamacılar, Mekanik ve Endüstriyel tasarımcılar ve diğer profesyonel tasarımcılar'ın yanı sıra video ve film üretimi, özel efektler, karakter canlandırma ve oyun üretimi gibi sistemler ile ilgilenenler, üç boyutlu tasarımla uğraşan reklâm ve filmle uğraşan tüm animatörler katılabilir.




    3Ds Max Kursu Pixel Art CHIEF Sertifikasyonları

  • Eğitim sonunda, %80 devam oranını sağlayan öğrencilerimiz “Pixel Art CHIEF Katılım Sertifikası” alırlar.

  • Eğitimlerimizin belli saatlerinde yapılan uygulama sınavları ve eğitim sonunda verilen proje notlarının ortalaması ile oluşan mezuniyet not ortalaması 75 ve üstünde olan öğrencilerimiz eğer %85 devam oranını sağladı ise "Pixel Art CHIEF Başarı Sertifikas"ı almaya hak kazanırlar.

  • Eğitimlerimizin belli saatlerinde yapılan uygulama sınavları ve eğitim sonunda verilen proje notlarının ortalaması ile oluşan mezuniyet not ortalaması 85 ve üstünde olan öğrencilerimiz eğer %90 devam oranını sağladı ise "Pixel Art CHIEF Üstün Başarı Sertifikası" almaya hak kazanırlar.

  • Öğrencilerin, Pixel Art CHIEF'in kendilerine sunduğu başarı sertifikalarını alabilmeleri için, ilgili sözleşme şartlarını sağlayarak, kayıtlı oldukları eğitim paketinin belirli konularında düzenlenecek olan uygulama sınavlarına katılmaları ve/veya projelerini teslim etmeleri gereklidir.



  •  Ders Devam Oranı  Sınav Başarı Oranı  Alacağınız Belge
     %80    Katılım Sertifikası
     %85  75  Başarı Sertifikası
     %90  85  Üstün Başarı Belgesi





    Uluslararası Sertifikalar

    Kendinizi uluslararası düzeyde kanıtlamak ve tüm dünyadaki iş olanaklarından faydalanmak isterseniz, Autodesk'in İngilizce olarak düzenlediği ücretli sınavlara katılarak, aşağıdaki unvan ve sertifikalara sahip olabilirsiniz:

    Autodesk AutoCAD Certified User
    Autodesk 3ds Max Certified User





    Eğitim'in Süresi Ne Kadar?

    Autocad - 30 Saat
    3Ds Max & V-Ray - 100 Saat
    Photoshop - 20 Saat
    olmak üzere eğitim süremiz toplam 150 Saattir


    İsteğe bağlı olarak derslerimiz parça olarakda verilmektedir. Sadece AutoCAD veya Sadece 3Ds max vb. isteyen öğrencilerimizde bu saatler üzerinden eğitim alabilirler. Söylemek istediğimiz belirtilen eğitimler, sertifikasyon programından bağımsız olarak, tek başına da alınabilmektedir






    Eğitim İçeriği

    Autodesk AutoCAD
    / "30 Saat"
    Autodesk AutoCAD ile 2D Teknik Çizim Konuları


    Proje Okuma Yöntemleri
    AutoCAD'e Giriş, Arayüz ve Çizim Araç
    2D Objeleri Çizmek
    2D Objeleri Düzenlemek
    Katmanlar
    Kalıp Objeler
    Görselleştirme Seçenekleri

    • Genel AutoCAD Eğitimleri


    Autodesk 3Ds Max / 3Ds Max + V-Ray "70 Saat + 30 Saat"
    Arayüz ve Temel Üç Boyutlu çizim komutları


    • 3DS Max Kursu 'na başlarken, Programın kullanıcı ara yüzünün tanıtımı, arayüze ilişkin ayarlar ve programla ilgili genel ayarların yapılması
    • Autobackup özelliği ile otomatik kayıt dosyalarından 3d max sahnelerini geri kurtarma
    • 3D Max Kursu 'nda standard üç boyutlu nesne oluşturma komutları ve nesne seçme yöntemleri
    • Viewport ( Çalışma Ekranına) yakınlaşma, uzaklaşma, kaydırma ve Ekran görüntüsünü çevirme komutları
    • Farenin ortasındaki kaydırma tuşunu kullanarak çizim alanına yakınlaşma, uzaklaşma, kaydırma ve ekranı çevirme işlemleri
    • Max kursu'nda Düzenleme (Move, Rotate, Scale ) komutları, kopya oluşturma, Snaps(Nokta yakalama), Angle snap, Percent Snap
    • Grup oluşturma, grupları bozma, grupları açma, gruba nesne ekleme, gruptan nesne çıkartma, grupları patlatma ve sekreter bankosu çizim uygulaması
    • Align Komutu ile modellerin farklı eksenler ve noktalardan hizalanması
    • Array komutunun Move özelliği bir şekli birbirine dik eksenlerde mesafe belirterek eşit aralıklarla çok sayıda kopyalama
    • Pivot point değiştirme, ayarları ve Array komutunun Rotate özelliği Döner merdiven yapımı uygulaması
    • Boolean ile pencere oluşturma ve Pro-Boolean komutları ile nesneleri birbirinden içinden çıkartarak pencereli duvar oluşturma uygulaması
    • 3D Max Eğitimi'nde Kapı, Pencere, Ağaç, Korkuluk, Duvar ve Merdiven oluşturma komutlarının uygulamalı olarak anlatımı
    • 3DS Max eğitimlerinin genel özeti ve ilk Mimari proje çizimine başlama


    İki Boyutlu Çizim Komutları ve İki Boyutlu Şekilleri Üç Boyutlu Hale Getirme

    • Max'de 2 boyutlu nesnelerin ( Splines ) oluşturulması
    • Section komutu ile üç boyutlu modellerin kesitini oluşturma
    • Edit Spline ile iki boyutlu şekillerde köşe, kenar, eğri modunda yapılan düzenleme işlemleri
    • 3D Max Kursu içerisinde 2 boyutlu şekillerden 3 boyutlu nesneler oluşturmak için kullanılan komutlar: ( Extrude= L duvar çizimi, Bevel= Davlumbaz çizimi, Bevel Profile=Korkuluk çizimi, Lathe=Bardak çizimi , Sweep=Kartonpiyer oluşturma, Loft=Sütun çizimi gibi)
    • Autocad, Illustrator ve Corel gibi diğer çizim dosyalarının 3ds Max'e aktarılması ve üçüncü boyut kazandırılması
    • Autocad plan ve görünüşünü kullanarak, 3d max de sahnenin üç boyutlu hale getirilmesi


    Üç Boyutlu Nesneleri düzenleme komutları


    • Edit poly ile vertex, edge, bordür, ploygon, element modunda yapılan düzenleme işlemleri
    • Komidin, Dolap, Masa, Gardrop, Klozet, Lcd Tv gibi çizim uygulamaları
    • Bend, Lattice, FFD, Wave, Taper, Spherify, Noise, Stretch, Turbo smooth, Wave, Stretch, Twist, Slice, Shell vb. diğer üç boyutlu modelleri düzenleme komutları
    • Cloth komutu ile yatak örtüsü, masa örtüsü gibi kırışık yüzeylerin oluşturulması
    • Scatter komutu ile çim, bitki, ağaç oluşturma
    • Spacing Tool komutu ile nesneleri bir eğri boyunca kopyalama ve yürüme yolu uygulaması
    • Bu işlemler sırasında bu komutlara uygun modellemelerin yapılması


    İç mekan projesinin seçilmesi ve modellenmeye başlanması

    • İç mekanının duvarlarının oluşturulması
    • Kapı ve pencerlerin oluşturulması
    • Zemin ve tavanın oluşturulması
    • Kartonpiyer, Süpürgelik ve Perdelerin eklenmesi
    • Dolap ve diğer Mobilyaların eklenmesi
    • Işıklandırma aksesuarlarının eklenmesi
    • Bazı web sitelerinden hazır 3d modelleri indirip sahnemize ekleme


    Dış mekan projesinin seçilmesi ve modellenmeye başlanması

    • Binanın dış duvarlarının oluşturulması
    • Kapı ve pencerelerinin yerleştirilmesi
    • Balkon parapet duvarları ve korkuluklarının eklenmesi
    • Resim üzerinden eğrilerle ferforje çizimi
    • Dış cephedeki Söve ve kat silmelerinin oluşturulması
    • Binanın tavan döşemesi ve çatısının oluşturulması
    • Bahçe zemini ve duvarlarının oluşturulması
    • Havuz, Ağaç, Bahçe mobilyası gibi unsurların projeye eklenmesi
    • Aydınlatma elemanlarının oluşturulması ve yerleştirilmesi


    V-Ray Render Motoru ve Temel Render Ayarları

    • Genel Işık Bilgisi ve Gölge Kavramı
    • Render Nedir? Render Motorları Nelerdir?
    • Vray Render in kullanılma sebepleri
    • Frame Buffer kısmındaki ayarlar
    • Global Switches daki ayarlar
    • Image Sampler ( Antialasing) ayarları
    • Color Mapping ayarları
    • Vray Render ayarlarının test renderi için yapılması ve kaydedilmesi


    Vray Materialler

    • Vray Kursu nda Vray Mtl oluşturma ve atama
    • Vray Malzemenin Diffuse ( Ana kaplama ) ayarının yapılması
    • Vray Mtl 'nin Malzeme nin Reflection ( Yansıma ) özelliğinin ayarları
    • Vray eğitim de Malzemenin Refraction ( Saydamlık ) özelliğinin ayarları
    • Vray dersleri nda ana kaplaması resim olan malzeme oluşturma
    • UVW Map komutu ile kaplama resminin, şekil üzerindeki büyüklüğünü ayarlama
    • Vray kurs projeleri için Bump özelliği ile yüzeyleri girintili-çıkıntılı malzeme oluşturma
    • Vray dersi nda Tiles özelliği ile seramik, mozaik gibi derzli malzeme oluşturma
    • Vray Displace komutu ile modellerin yüzeylerinde gerçek girinti-çıkıntı oluşturarak çim, püsküllü halı modeller elde etme


    Vray Işıklar

    • Vray Light Işık yerleştirme ve ayarları
    • Vray Sun ışık yerleştirme ve ayarları
    • Vray İes ışık ve ayarları


    Kameralar

    • 3D Max in Target Camerası ve özellikleri
    • Fiziksel Kamera ve özellikleri


    Final Render

    • Global Illumination (Işığın sıçrama ) Ayarları
    • Irrandance Map Ayarları
    • Light Cache Ayarları
    • Global DMC Ayarları
    • Son render için ayarların yükseltilip kaydedilmesi
    • Render bittikten sonra Color Correction ile resimde renk ayarlaması yapmak
    • Resmi farklı formatlarda kaydetme


    Diğer V-Ray Material Türleri

    • Vray Light Mtl ile nesneleri ışık gibi gösterme
    • Vray Mtl Wrapper ayarları
    • Vray Override Mtl ayarları
    • Vray HDRI özelliği yansıma sahnede oluşturma


    Sahne için Vray uygulaması


    • Sahne oluşturulması
    • Sahne için model hazırlanması
    • Işıklandırma ve kamera ayarlarının yapılması
    • Render alınması


    İç Mekanlar için Vray uygulaması

    • Vray render setup ayarlarının test renderi için yapılması
    • Vray Kursu Sahnedeki nesnelerin Vray malzemelerle kaplanması (Mat malzeme, yansımalı malzeme, saydam malzeme oluşturma)
    • Vray Light ile sahnenin aydınlatılması ve ışık ayarlarının yapılması
    • Vray kursları kapsamında iç mekanlarda final render setup ayarlarının yapılıp sahnenin render edilerek, resim olarak kaydedilmesi
    • Bir plane i bükerek, Sahnenin arkafon resminin ayarlanması


    Dış Mekanlar için Vray uygulaması

    • Vray render setup ayarlarının test renderi için yapılması
    • Vray Kursu Sahnedeki nesnelerin Vray malzemelerle kaplanması (Mat malzeme, yansımalı malzeme, saydam malzeme oluşturma)
    • Vray Sun ile sahnenin aydınlatılması ve ışık ayarlarının yapılması
    • Vray kursları kapsamında dış mekanlarda final render setup ayarlarının yapılıp sahnenin render edilerek, resim olarak kaydedilmesi
    • Sahne nin arkafon görüntüsünün ayarlanması, vray displacement ile üç boyutlu çim oluşturulması


    Max Dersleri nde Animasyon

    • Timeline (Zaman çizgisi) ve Frame ( kare ) mantığı basit animasyonlar oluşturma
    • Path ( Yol ) animasyonu ve kamera ile çizilen mekan içinde dolaşarak animasyon oluşturma
    • Kamera ile dolaşma animasyonun film olarak kaydedilmesi
    • 3D Max'de hazır bazı efektlerin kullanımı ( Ateş, Rüzgar gibi)


    3D Max Eğitimi- Ekstra Araçlar

    • Surface modelleme tekniği ile Küvet, Lavabo gibi modellerin oluşturulması
    • 3d max kursları içeriğine eklenen Path Deform yöntemi ile farklı modellerin çizilmesi
    • 3d max kursları sonunda Vray render ile çizimlerin görselleştirilmesi
    • Resource Collector ile sahnede kullanılan malzemelerin kaplama resimlerinin bir klasörde toplanması


    Adobe Photoshop / "20 Saat"
    Photoshop Konuları

    • 3D Max'de Kullanılacak temel photoshop araçlarının öğretilmesi
    • Photoshopta seçim yöntemleri
    • Photoshop Kursu Taşıma ve montaj yöntemleri
    • Kırpma ve kesim yöntemleri
    • Photoshop rötuş araçlarının kullanımı
    • Photoshop layer paneli ve layer efektleri ile ilgili çalışmalar
    • Fotoğrafların, rengini, ışığını, kontrastını ayarlama yöntemleri
    • Photoshop Kursu Boyutlandırma, Çevirme ve çözünürlük ayarlama işlemleri
    • Render alınan resimlerin arka fonunun, photoshop da değiştirilmesi
    • Post Production
    • Kaplama Hazırlama Teknikleri
    • Render Onarma Teknikleri








    Pixel Art CHIEF EĞİTİM BAŞVURUSU
    Eğitim konusunda bilgi almak ve kayıt olmak için iletişim panelimizden veya irtibat numaramızdan yardım alabilirsiniz.

     

     




     

     

     



         EĞİTİM PROGRAMLARI / 3Ds Max - AutoCAD - Photoshop
        Detayları görmek için derslere tıklayınız...
     


     

    Autodesk 3Ds Max
    3D Model - Lighting - Material - Render
    (V-Ray Render Motoru)

     

    Autodesk AutoCAD
    2D - 3D Çizim - Planlama - Parça Çizimleri
    Render



    0Adobe Photoshop
    Görsel Tasarım - Planlama
    Post Production




    Pixel Art CHIEF Eğitimleri ®
    Modelleme ve Mimari Eğitimler - Pafta ve Sunum Hazırlıkları İle İlgili Herşey



     



     

    EK LİNKLERİMİZ...


     

     


    Biz Kimiz?

     

    Bizler Kim miyiz? Eğitimci, Felsefi Düşünür, Gerçekçi Takım, Bizler Sanatçıyız Yaratıcı Chief'leriz...

    Devam...




    Hizmet Sözlesmesi

     

    Pixel Art CHIEF Hizmet Sözlesmemizde bulunan Hizmet Sartlari, Gizlilik Politikasi, Güvenilirlik ve Felsefemizi asagidaki linklerden okuyabilir. Hakkimizda bilgiye sahip olabilirsiniz.

    Devam...


     


    Art CHIEF Mimari


    Art CHIEF olarak; proje gelistirme ve yönetme, modern yapilanma konusunda uluslararasi anlamda kurumsallasmis bir kurulus olma yolunda ilerlemeyi hedeflemekteyiz...

    Devam...


    • İç Mimari Proje & Uygulamalar

    • Mimari Proje & Uygulamalar



    İletişim



    Pixel Art CHIEF'e günün dilediğiniz zamanı mesaj veya e-Mail gönderebilir, mesai saatleri içerisinde arayabilirsiniz...

    Karapınar Mah. 1172 Sk. No:8/A
    Çankaya / ANKARA / TURKEY
    +90 (537) 477 6 460
    info@pixelartchief.com
    pixelartchief.com






     

    Designed By Elcesa © 2015 - All Right Reserved
    <!-- function MM_swapImgRestore() { //v3.0 var i,x,a=document.MM_sr; for(i=0;a&&i<a.length&&(x=a[i])&&x.oSrc;i++) x.src=x.oSrc; } function MM_preloadImages() { //v3.0 var d=document; if(d.images){ if(!d.MM_p) d.MM_p=new Array(); var i,j=d.MM_p.length,a=MM_preloadImages.arguments; for(i=0; i<a.length; i++) if (a[i].indexOf("#")!=0){ d.MM_p[j]=new Image; d.MM_p[j++].src=a[i];}} } function MM_findObj(n, d) { //v4.01 var p,i,x; if(!d) d=document; if((p=n.indexOf("?"))>0&&parent.frames.length) { d=parent.frames[n.substring(p+1)].document; n=n.substring(0,p);} if(!(x=d[n])&&d.all) x=d.all[n]; for (i=0;!x&&i<d.forms.length;i++) x=d.forms[i][n]; for(i=0;!x&&d.layers&&i<d.layers.length;i++) x=MM_findObj(n,d.layers[i].document); if(!x && d.getElementById) x=d.getElementById(n); return x; } //-->